אימון אישי לשיפור הביטחון העצמי

האם אתם חשים שאתם מממשים את עצמכם? שאתם חיים את החיים שאתם שואפים לחיות? רבים מאיתנו מרגישים חסומים; אנחנו מסתובבים עם התחושה הזו שיש לנו מה לתת ולתרום, אבל ביטחון עצמי נמוך והערכה עצמית נמוכה מקשים עלינו להגשים את עצמינו ולחיות חיים מספקים יותר.

שמי ירדן שחר, ואני מאמנת אישית, יועצת קריירה, יועצת ארגונית ואלו רק חלק מן הכובעים שלי. אני משוכנעת שיש בידי את האפשרות לסייע לכל אחת ואחד מכם בזכות הניסיון הרב שצברתי במהלך השנים עם אלפי מתאמנים ומתאמנות, הן באימון אישי אחד על אחד והן באימון קבוצתי.

בעזרת תהליך אימון אישי מדויק המותאם בדיוק עבורכם, תוכלו לשפר את הביטחון העצמי שלכם ולהתחיל לחיות את החיים שבאמת מגיעים לכם.

האם אתם זקוקים לאימון לשיפור הביטחון העצמי?

בכדי לבחון האם אתם זקוקים לסיוע בחיזוק הביטחון והערכה העצמית, שאלו את עצמכם:

1. האם אני חי.ה בתחושה של חוסר הגשמה עצמית?

התחושה הזו שיש פער גדול בין החיים שלנו לבין מה שאנו תופסים כהגשמה עצמית, נובעת פעמים רבות מחוסר ביטחון עצמי. לכל אדם באשר הוא ישנם רגעים בהם הוא מרגיש חסר ביטחון, אולם יש כאלו שחוסר הביטחון שלהם פוגם קשות ביכולות ובפוטנציאל שלהם.

2. האם אני מרגיש.ה פחד מעימותים או מסיטואציות שמאלצות אותי "לעמוד על שלי"?

חוסר ביטחון עצמי פוגע ביכולת שלנו לדרוש את מה שאנו סבורים שמגיע לנו, כי אנו פוחדים שאולי אנחנו טועים, או שמא אנו מרגישים שהמאבק חסר סיכוי ממשי, ועדיף לנו "לומר כן" ולשמור על "שקט תעשייתי" לכאורה.

3. האם יש היבטים בחיי שאני נוטה להצניע?

האם אתם חוששים לדבר על חלקים מסוימים בחייכם, וחרדים מעצם האפשרות שהדברים יעלו במהלך שיחה? אתם מתביישים במצבכם הכלכלי, בהשכלה שלכם, במי מבני המשפחה שלכם, בעבר שלכם, ואולי בהיבטים אחרים בחיים שלכם, שאתם ממש לא רוצים שידעו?

שיפור ביטחון עצמי זה אפשרי

יש פתרון אמיתי, מוכח ועובד. שנים של ניסיון כמאמנת אישית, יועצת ארגונית בארגונים מהגדולים במשק, וכן מגוון של כלים והכשרות טיפוליות אשר אספתי לאורך השנים, הכשירו אותי למשימה של שיפור הביטחון העצמי של המתאמנים שלי. בעזרתי, תוכלו לפרוץ גבולות שלא העזתם לחלום עליהם.

הגיע הזמן להפסיק לפחד מכישלון, ולהתחיל להאמין שאפשר אחרת. ואם בהתחלה תתקשו להאמין בעצמכם, אני אאמין בכם, בשבילכם!

איך מתנהל תהליך האימון?

התהליך די אינדיבידואלי, שהרי כל מתאמן הוא אינדיבידואל; לכל אחד חסמים סובייקטיביים המונעים ממנו להאמין בעצמו. בתהליך האימון אנו מזהים אותם, ולומדים כיצד לפרק אותם ככל האפשר, או לכל הפחות להקטין את השפעתם על איכות החיים שלנו. 

  • אנו מתחילים בהיכרות. מפגש ראשון שבו נאסוף מידע, נחדד את הבעיות ואת האתגרים העומדים בפנינו, ונגדיר את המטרה אשר תיחשב בשבילכם כהישג והצלחה של תהליך האימון.
  • לאחר מכן, כשיש לנו מטרה ברורה, אנו מגדירים את היעדים; אלו  הן התחנות במסלול שבדרך אל המטרה וכדי להגיע אליהם קובעים תכנית פעולה ויוצאים למסע של 10-12  מפגשים, שלכם, בהם תתנו לי ללוות  אתכם עד להשגת המטרות שלכם.
  • במפגשים בינינו אנחנו ניגע במחסומים הרגשיים והרגלים מעכבים, בחרדות שלכם ובפחדים, ונלמד לווסת את העוצמה שבה הם מפריעים לתפקוד שלנו; אנחנו נאסוף כלים שיעזרו לנו להתמודד עם מצבים בהם אנו חשים חוסר ביטחון עצמי, ונראה כיצד אנחנו מצליחים להשיג דברים שלא חשבנו שהם אפשריים בעבר.
  • בין המפגשים, אני אתן לכם משימות מותאמות אישית, שיעזרו לכם לתרגל כלים להעלאת הביטחון העצמי, לפתח חוסן אישי, ולשפר מודעות עצמית. אתם תעברו ממושב הטרמפיסט למושב הנהג בנסיעה שהיא מציאות חייכם.

אם תאמינו בתהליך ותבטחו בי, תראו שלהיות עם ביטחון עצמי זו לא משימה בלתי אפשרית. צריך רק אחד שיאמין בך. וזו לא קלישאה.

 

אור בקצה המנהרה ירדן היתה עבורי!
מעבר למקצועיות הבלתי מעורערת שלה אי אפשר שלא להתייחס לנתינה ולאכפתיות שלה לאורך כל הדרך. מדובר במתנה אדירה שהצלחתי לתת לעצמי בימים קשים. ממליצה בחום לכל אחד.ת אשר נמצאים בצומת דרכים וזקוקים לדחיפה מקצועית לבחור בירדן.

טליה שרגא

ירדן ליוותה אותי ואת אשתי כשפתחנו עסק. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שקיבלנו כלים מעשיים אותם אפשר ליישם בעסק. לירדן יש יכולות הכלה מדהימות שלא מאפיינות הרבה מאמנים. היא מגיעה עם ניסיון וידע מעשי יודעת לתרגם אותם לכלים אימוניים מותאמים אישית ומוצלחים. שמח שהכרתי אותה!

נפרדתי מכעסים קשים ומפחדים עזים. הבנתי שאפשר להיפטר מאמונות ודעות קדומות. את היית המראה שלי, פתאום ראיתי גם דברים שהיו עד כה בגדר נעלמים. אני יוצאת לדרך חדשה עם ארגז כלים שאוכל להשתמש בו בכל רגע נתון בחיי.

א.

עזרת לי להרים את הראש ולהביט לעבר העתיד בחיוך ואופטימיות… רוצה לומר לך תודה. שאבתי המון, הפרית אותי ועכשיו נותר לי לפרוח וללבלב. ירדן, את מאמנת מקצועית, אכפתית, ממוקדת, ידעת לתת מענה ולתמוך גם בנושאים ש"צצו" והטרידו תוך כדי התהליך. ליווית לאורך כל הדרך. יש לי מטרה ברורה בקריירה החדשה ותכנית פעולה להשגתה. תודה רבה.

ת. מנהלת בכירה במערכת החינוך הארצית

סוף סוף אני מצליחה להביע את עצמי, לבטא את רגשותיי ולהציג את דעותיי. אני מצליחה לנשום, אני מרגישה שהוצאת לי פקק מהגרון. אני מאושרת, מרגישה הקלה… אנשים רוצים להקשיב לי.

מתאמנת בת 72

הגעתי אלייך שפופה, כפופה ולא מאמינה. יצאתי זקופה, בטוחה ומאמינה. אני כבר מרגישה שינוי, תחושה של משהו חדש, לא ממש מוכר… את משרה שמחה ואופטימיות שמסלקת את החושך הגדול ורק כך התחלתי בעצם לראות תוצאות.

מתאמנת מקבוצת סיכון

תהליך האימון אפשר לי להתרומם והחזיר לי את תחושת הביטחון והערכה העצמית. חזרתי לפעילות אינטנסיבית ואפקטיבית וזכיתי לקבל הכרה בינלאומית ויוקרתית.

פעילה חברתית לקידום שיתופי פעולה למען יחסי גומלין בינלאומיים

האימון היה מראה לחוזקות ולערכים הבסיסיים שלי, מראה לאישיות שלי. הבנתי שאצליח לעשות כל מה שחשוב לי באמת.

מנהלת בכירה במוסד פיננסי

באימון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות. ירדן חידדה ומיקדה את הכיוון, בנתה תכנית מקצועית שענתה על הצרכים ובנתה איתי קו"ח אופטימליים. ירדן בעלת ידע רחב בשוק העבודה והליווי שלה מסור לאורך הדרך.
היא נחמדה וסבלנית והרגשתי שאני בידיים טובות.

רז תדהר

פקחת את עיני בנושאים רבים, גרמת לי לעצור ולחשוב. נתת לי את הדחיפה הראשונית, היית הטריגר שלי והבנתי שצריך לעשות ולפעול כדי שדברים יתרחשו. הפרגון שלך היווה קיר תומך. נתת לי פרספקטיבה נכונה לדברים ולחיים. הבנתי שכדאי לצאת ממעגל הנוחות, שאפשר לעשות שינוי בהתבסס על הצלחות מהעבר, מידע קיים וסביבה תומכת. את הובלת אותי להאמין בעצמי, לאהוב את עצמי ולהתוות את הדרך. לא להתעסק ב"למה" וכן להתמקד ב"איך".

כמה מילים עליי

אני מאמנת אישית בכירה MCIL מקצועית ומנוסה, וכן יועצת, מרצה ומנטורית למנהלים בארגון.  יש לי ותק של שנים רבות באימון וייעוץ לקריירה עם מגוון עם מגוון רחב של א.נשים מכל התרבויות, המגדרים, המקצועות והדרגים. כל אלו מאפשרים לי להתאים את התהליך למתאמנים, להיות מדויקת בהגדרת המטרה, לזהות את החוזקות של כל אחד ואחת, ליצור רשת ביטחון, ואז לעבוד נקודתית על שחרור מחסמים כולל מחשבות שליליות, שיפוט עצמי מוגזם והרגלים מעכבים.

 

הצעד הראשון מתחיל כאן

אני מזמינה אתכם להאמין בעצמכם, לבטוח בי ובתהליך האימון ולעשות את הצעד הראשון שלכם לחיזוק הביטחון העצמי.

שאלות ותשובות

  • חלק מהייאוש שלנו ביחס לשיפור רמת הביטחון העצמי שלנו נובע מן הביטחון העצמי הנמוך שלנו.
    אנו לא בוטחים ביכולת שלנו להשתפר ולהצליח בחיים. חלק מאיתנו אפילו בוחר להגדיר את עצמנו בתור "חסרי ביטחון", וממש משלימים עם המצב; אומרים "ככה זה, זה חלק ממי שאני" וכדומה. אולם חוסר הביטחון הזה נובע מחרדה משינויים: למרות שאנו לא מרוצים מן המצב שלנו, המוח שלנו פוחד מהלא-נודע, מן היציאה מאזור הנוחות.

    אנחנו בעצם פוחדים להמריא, כי יש סיכוי שנתרסק. אנחנו אפילו פוחדים להצליח, כי אנו פוחדים שלא נצליח לשמר את ההצלחה שלנו, וההתרסקות תכאב אף יותר.

    עם זאת, ביטחון עצמי נמוך הוא שריר שאפשר לאמן. המוח שלנו גמיש מאוד, וניתן לשנות דפוסים קיימים, לא משנה כמה אנו מאמינים שהם טבועים ממש בתוך ה-DNA שלנו. באימון האישי נבנה, צעד אחר צעד, את הביטחון שלכם, את תחושת הערך העצמי שלכם, ואת היכולת שלכם להתמודד עם האתגרים הניצבים בחייכם.

  • ג'רי סיינפלד סיפר פעם בדיחה שהולכת כך: "הפחד הכי גדול של האנושות הוא לדבר מול קהל; אפילו יותר ממוות. זה אומר שרוב האנשים, כשהם הולכים להלוויה, הם מעדיפים להיות בארון הקבורה מאשר לשאת את ההספד".

    גם אם מעולם לא דיברתם מול קהל, גם אתם יכולים לעשות זאת. לא בשמיים היא: חרדה מדיבור מול קהל היא חרדה נפוצה, ויש הרבה כלים להתמודד איתה בהצלחה רבה.

  • חוסר ביטחון עלול לגרום לאנשים להתרחק מאיתנו, וברמה מסוימת, לפחד מאיתנו. מה לעשות, אנשים נמשכים לביטחון עצמי וכריזמה; זה טבע האדם. עם זאת, הביטחון העצמי שלכם יכול להשתפר, גם במערכות היחסים הכי מיידיות בחייכם; מגיע לכם שיאהבו אתכם בזכות עצמכם, ואני אלמד אתכם כיצד להראות זאת לעולם.

  • לכל מתאמנת ומתאמן יש את ההתמודדויות האישיות שעליהן נשים את הדגש. הנושאים הנפוצים העולים באימון לשיפור הביטחון העצמי הם:

    • ביטחון עצמי מול קהל
    • ביטחון עצמי בראיונות עבודה ובעבודה עצמה
    • קשיים חברתיים
    • קשיים עם בני הזוג או קושי במציאת זוגיות
    • ביטחון עצמי ודימוי גוף שלילי
  • תהליך של אימון אישי לשיפור הביטחון העצמי נע בין 10 ל-12 מפגשים.

    המפגשים מתקיימים אחת לשבוע במשך שעה, כאשר ישנן גם משימות לביצוע בין המפגשים עצמם.

  • המפגשים מתקיימים באחת מהקליניקות שלי באזור המרכז והשפלה: קריית אונו, גבעת שמואל, בית דגן, ראשון לציון, או אימון אונליין בזום למי שמעדיף.

  • המפגש הראשון עולה 350 שקלים, ולאחריו כל מפגש 450 שקלים. יש הנחות לחיילים משוחררים ולמשרתים במילואים. בתהליך האימון ישנה אופציה להנחות בתשלום מראש וכן להסדרי תשלום.

  • 1. שיפור ביצועים – כשאנחנו מאמינים בעצמנו, סף החרדה שלנו יורד, והמוח שלנו פנוי לקלוט את המשימה שהוטלה עלינו בצורה מיטבית. לכן, רמת ביצוע המשימות שלי תשתפר ככל שיש לי ביטחון עצמי גבוה יותר.

    2. התקדמות להישגים שלא חלמנו עליהם – ביטחון עצמי גורם לנו להעז, לרצות להתפתח: לפתוח את העסק שרצינו, להתעקש על התפקיד שחלמנו עליו ועוד. ביטחון עצמי הוא דלק שגורם לקריירה המקצועית שלנו לנוע בכיוון הנכון.

    3. מובילות – כאשר הביטחון העצמי שלנו גבוה, הדיבור שלנו שוצף וקולח. אנחנו מצליחים לסחוף אחרינו אחרים, לגרום להם לבטוח בנו ולהאמין בנו. כך אנחנו משפרים את מעמדנו המקצועי בפני לקוחות, קולגות וכדומה.

    4. התפתחות – ביטחון עצמי גורם לנו להשתפר ולהתפתח. כשיש לנו ביטחון עצמי גבוה, אנחנו נמנעים מאמירות מגבילות כמו "אני לא יכול", ועוברים להגיד "אני לא יכול, עדיין, אבל זה בתהליך". עם הזמן, אנחנו משתפרים בכל דבר שבו אנו בוחרים להשתפר.

    5. שיפור במערכות יחסים – עם ביטחון עצמי אמיתי, אנו יכולים ליצור קשרים חדשים או לשפר מערכות יחסים קיימות, להפסיק להיות שקופים, ולהרגיש תחושה של משמעות בחיינו.

למידע נוסף וקביעת פגישה, מזמינה אתכם ליצור איתי קשר.

עודכן בתאריך: 20 ביוני 2024

דילוג לתוכן